Űrlapok és CTA-k optimalizálása A/B teszteléssel a jobb konverzióért

Az űrlapok és CTA-k (call-to-action)

Az űrlapok és CTA-k (call-to-action) kulcsfontosságúak az online konverziós folyamatokban. Az optimális formatervezéssel és feliratokkal nagyobb eséllyel fogjuk elérni a kívánt konverziót. Azonban nem mindig könnyű megállapítani, hogy melyik űrlap és CTA jobb. Az A/B tesztelés használatával azonban lehetőségünk van kipróbálni és összehasonlítani a különböző verziókat, és megtudni, melyik teljesít jobban. Az A/B tesztelés során a látogatók egyik csoportja az eredeti űrlapot vagy CTA-t látja, míg a másik csoport egy másik változatot lát. Az A/B tesztelés során figyeljük az eredményeket, és megállapítjuk, hogy melyik változat teljesít jobban. Az A/B tesztelés használata a kis változtatások mérésére is alkalmas, például az űrlap színének megváltoztatására, a CTA feliratának módosítására vagy az űrlapok helyének változtatására.

Az űrlapok és CTA-k optimalizálása az A/B tesztelés során kulcsfontosságú. Az űrlapokat általában röviden és tömören kell tervezni, és az űrlap mezőinek száma és típusa is fontos. Az űrlapokat azonban nem szabad túl rövidre tervezni, mert az nem ad elegendő információt az ügyfélnek. Az űrlapokat érthető módon kell megfogalmazni, és a látogatók számára könnyen kitölthetőnek kell lenniük.

Az űrlapok és CTA-k optimalizálása az A/B tesztelés során kulcsfontosságú. Az űrlapokat általában röviden és tömören kell tervezni, és az űrlap mezőinek száma és típusa is fontos. Az űrlapokat azonban nem szabad túl rövidre tervezni, mert az nem ad elegendő információt az ügyfélnek. Az űrlapokat érthető módon kell megfogalmazni, és a látogatók számára könnyen kitölthetőnek kell lenniük.

A CTA-k a látogatók számára megmutatják, mit kell tenniük a következő lépésben. A CTA-k optimalizálása az A/B tesztelés során az érthetőség és az elgondolkodtató megfogalmazás segít az ügyfeleknek a következő lépés elvégzésében. Az A/B tesztelés során különböző feliratok és elrendezések használhatók, hogy megtudjuk, melyik a leginkább hatékony.

Az űrlapok és CTA-k helyének optimalizálása is fontos. Az űrlapoknak és a CTA-knak jól láthatónak kell lenniük, és nem szabad eltakarniuk a fontos információkat. Az űrlapok és CTA-k elhelyezése a lap tetején vagy az oldal közepén is nagy különbséget jelenthet.

Ide kattintva nézd meg refenciáinkat!

Az Tamas Vedres képe

Tamas Vedres

Leave a Replay

Rólunk

A Flybuilt egy weboldal késíztő és digitális tanácsadással foglalkozó csapat Budapesten

Legutóbbi blogposztok

Follow Us

hu_HUHungarian

Ingyenes felmérés